fliisen

Alla inlägg under juni 2010

.

Av ello - 29 juni 2010 01:07

hejhej.


hänt mke sen jag inte gjort ett inlägg.

men orkar inte berätta.

men ja, va med tobbe och jonte idag.

mys.

men aa, nu ska jag lägga mej i sängen och smsa

puss

:)

Av ello - 24 juni 2010 13:11

tja,

sov hos syster inatt,

somnade typ vid 1.

sen gick vi upp vid 10 och fixa oss sen stack jag hem.

ska bada på citadellet med marika idag, ska bli kul!

men ja, bilder kommer senare,


kim, min älskling<333


PUSS!

Av ello - 23 juni 2010 21:43

du vet om att det är exakt 3 månader sen vi träffades för första gången idag va?

jag vet inte vad som har hänt,

vi hade hur kul som helst i flera veckor tills det där med killar kom fram, och alla började snacka skit.

jag saknar faktiskt dej, och alla våra underbara, roliga och mest störda tider tillsammans.

vi har inte snackat på ungefär 1 månad nu, och jag saknar faktiskt dej..

men ja, .

förlåt för allt.



(Y)

Av ello - 23 juni 2010 21:34

tjaa.


varit med lina idag, snacka om att vi har haft kul!

vi cykal förbi folk och hälsa glad midsommar, och sen sa jag t en tant, ha så trevligt när du plokar upp bajskollen, så börja vi skratta som fan.

haha, sen berätta lina att honhade smsat en kille vad gör du.fisk, och så kunde jag inte sluta skratta, hahahah.

sen glömde jag min mobil på exan, så jag fick cykla tillbaka och hämta den, och så höll sånna blattar på och frågade vad jag hade tappat, så fick jag damp,

haha.

men ja, nu orkar inte jag skriva mera, för finns inget att säga.

och har inga nya bilder så ja,

pusspuss!

!

Av ello - 22 juni 2010 23:06

heej.


helt glömt bort bloggen!

igår var jag nere i stan med mamma, pappa, josefine, leo och michelle.

skulle få löshår, men det var helt fel färger och sånt.

så när jag kom hem så tog jag och mysan en liten tripp t hbg och köpte det där istället.

sen köpte jag ROSA hörlurar.

idag så har jag köpt glass 2 gången på mc donalds, sen har jag badat i poolen och rollat.

varit kul iallafall, sen vid 9 stack jag ut med camilla, va lite drygt mej ja.

fyller år på fredag, och då är det midsommar med, hehe.

men ja, ni får några fula bilder på mej med.



   



PUSSPUSS!  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mwah hare trevligt!


Ovido - Quiz & Flashcards