fliisen

Alla inlägg den 20 maj 2010

cha

Av ello - 20 maj 2010 18:37

varit med vallen idag:)

vi träffades runt typ 3 och handlade vaniljsocker sen hem t mig och baka krabelurer:o

HAHAH!
sen stack vi t my och hämta en sak sen vidare t exan,

där träffade vi camilla, snackade lite med henne och så, och sen skulle vallen hem, så då drog vi åt olika håll, så jag stack hem:(

hih, men ja, sitter och smsar med robin och snackar med andy på msn:)

puss!!


Av ello - 20 maj 2010 13:48

torsdag idag ju:D


slutar kl 3 men har varit hemma idag:)

ska träffa sofi sen, och kanske få pengar av mamma för att ladda på mobilen:d

ihh, så då kan hjag fucking ÄNTLIGEN SMSA!

fixat mig och sånt redan.

+ så fick jag en liten flickkusin igår, hon ska heta julia:)

otroligt glad, det är det ända man kan va!

ellerhur?

men ja, sitter och väntar på att något roligt ska hända;o

och ska kanske baka ikväll med mamma och leo, för mamma fyller år på lördag, och då kommer amrika och hennes familj hit:)

kommer bli kul ju!

men ja, ni e ju verkligen SÅ intresserade(Y)

haha<3

men ja, ska dra, och ni får en bild på mej och mina älsklingar:)


  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mwah hare trevligt!


Ovido - Quiz & Flashcards