fliisen

Alla inlägg den 27 juli 2010

Av ello - 27 juli 2010 16:34

hejhej.

åkte t kävlinge i söndes,

när jag var i dösjebro så hoppade på en kille(erik)?

och han tittade jätte mycket på migxD

sen när jag var framme i kävlinge, så var ju såklart lotte där.

och så gick vi hem till henne och hämtade pengar sen ner t ica och handlade chips och glass, mohaha(:

sen gick vi en runda, och då var han erik där, och lotte kände han, så började han säga att han var kär i mig och massa sånt?

öh..?

sen gick vi hem till henne, och då ringde VICKY!:O

så vi träffade henne, säkert flera år sen jag gjorde det:o

det var kul iallafall.

igår var vi på center syd och handlade, handlade bara ett par skor t mig, och lotte handlade 2 tröjor inne på new yorker.

sen tog vi bussen hem kl 9 och sen gick vi t furulund, tråkigt.

och vidare t kävlinge, sen hem:)

vi gick och la oss rätt tidigt, typ vid 3:o

sen vaknade vi kl 3 och jag tog t¨gt hem halv 4.

så nu sitter jag här och tråkar som fan.

men aa. ¨

puss:)


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mwah hare trevligt!


Ovido - Quiz & Flashcards